Piustienlogo

dinsdag 1 december 2015

            Man overlijdt na                         verkeersruzie
Op Rozenburg, onderdeel van de gemeente Rotterdam, is dinsdagavond laat een man overleden na een vechtpartij. Dat laat de politie weten. Het conflict op de Grote Stern liep zo uit de hand dat er een vechtpartij ontstond. Een man die dit zag gebeuren, bemoeide zich met de ruzie. Intussen was de politie gealarmeerd. Ter plaatse zagen agenten een zwaargewonde man op straat liggen. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.



mening Yousra: Het is heel spijtig dat die man is overleden. Met geweld los je nooit iets op, ze konden het ook rustig uitpraten. Die mensen begonnen te vechten en ze waren allebei gewond en omdat er iemand zich er mee bemoeiden slagen ze die in elkaar. Dat kan toch 
niet! Gelukkig is de politie er bij gekomen anders liepen ze gewoon weg en lieten ze de dode man daar achter.


mening Dina: Ik vind dat je niet hoeft te vechten als je ergens niet mee eens bent, je kan het altijd uitpraten en alles oplossen zonder geweld.Ik vind het vooral erg voor de man die gewond is.De man die de andere man in elkaar heeft geslagen is zomaar weg gelopen.ik hoop dat hij ondertussen gevonden is en zijn welverdiende straf krijgt.De man die er zich 
mee bemoeide heeft nochtans een goede taak verricht.

Mening Dilara: Ik vind dat echt niet kunnen maar eigenlijk gebeuren er elke dag zo'n ongevallen. Met vechten maak je alles erger en erger, het is wel jammer dat ze de slachtoffer nog niet hebben gevonden!!  Ik vind het heel erg voor die man die gestorven is hij had dat niet verdient!


Mening Emma : Ik vind het echt niet nodig voor het verkeer vechten , je kan ook gewoon uitpraten daarvoor moet je iemand toch niet vermoorden ? Gelukkig is de politie snel gekomen, anders waren er misschien andere doden gevallen ,ocharme die man die is overleden.

1 opmerking: